maanantai 11. toukokuuta 2015

Tiedote maakunnallisesta kuvapankista

Maakunnallinen kuvapankki Pohjois-Savoon - VALOKUVAAJAHAKU KÄYNNISSÄ!

Kuopion ja Iisalmen kameraseurat suunnittelevat hanketta, jonka tavoitteena on luoda MAAKUNNALLINEN KUVAPANKKI POHJOIS-SAVON ALUEELLE. Useiden epäonnisten kaupallisten hankkeiden vuoksi laadukkaista pohjoissavolaisista valokuvista on tällä hetkellä kova pula, ja kysyntää kuville näyttäisi olevan niin yrityksillä kuin kolmannen ja julkisen sektorin organisaatioillakin.

Kuvapankin kautta sinulla on mahdollisuus laittaa kiintolevyllä makaavat parhaimmat kuvasi tienaamaan 24/7. Kuvista maksetaan tällä hetkellä tyypillisesti 80-129 eur/kpl (sis. alv).

Haemme hankkeesta kiinnostuneita valokuvaajia Pohjois-Savosta. Hankkeen toteuttamiseksi valokuvaajilta kerätään 35 eur/ kuvaaja liittymismaksun suuruinen omarahoitusosuus kesän 2015 aikana.

Suunniteltuun maakunnalliseen kuvapankkiin tarvitaan useita kymmeniä tuhansia LUONTO-, HARRASTUS-, IHMIS-, MAISEMA-, YRITYS-, OPETUS-, TORI-, KALASTUS-, MAA- JA METSÄTALOUS-, RUOKA-, VENEILY- YM. YM. KUVIA.

Selvityshankkeen yhteydessä mukaan ilmoittautuneille tarjotaan mm. kuvien hakusanoituskoulutusta.

Ja tässä linkki liittymislomakkeeseen http://goo.gl/forms/gOSUYDEt0U
- nyt avoinna vain pohjoissavolaisille kuvaajille!

Eikun innolla mukaan!

JP Korpi-Vartiainen ja Pentti Koppinen